TARAFSIZ SPOR HABERLERI

.

14 Mayıs 2013 Salı

"O Küfürü Dısarıda Etseydi..."

Fenerbahçe maçında çıkan olayların ardından Sabri Sarıoğlu sessizliğini bozdu.

Galatasaray kaptanı Sabri Sarıoğlu, Volkan Demirel'in derbi maçtan sonra söylemiş oldukları düzeltmesini beklediğini, düzeltmezse Volkan diye birini tanımadığını söyledi.

Tecrübeli oyuncu, pazar günü Kadıköy'de Fenerbahçe ile Galatasaray arasında oynanan derbi maçta Volkan Demirel ile aralarında yaşanan olay hakkında açıklamalarda bulundu.

Yaşanan olaylarda, görüntülerde kimin küfür ettiği kimin saygısızlık yaptığının görüldüğünü ifade eden Sabri, "Normalde konuşmayacaktım. Yukarıda Allah var. Görüntülerde kimin küfür ettiği, kimin sagısızlık yaptığı belli. O pozisyon son dakikada oldu. Mücadelede Volkan bana sert bir müdahale yaptı. Ben de 'Volkan ne gerek var. Son dakikada niye böyle yapıyorsun?' dedim. Bunları gayet ılımlı söyledim. Volkan anneme ağıza alınmayacak küfürler etti. Bir de o gün anneler günüydü. Dışarıda birisi size aynı şekilde küfür etse Allah korusun cinayet çıkardı. Ben de orada sinirlendim. Verdiğim görüntülerden dolayı özür diliyorum. Sinirlerime hakim olamadım. Ben Galatasaray kaptanayım, nasıl davranacağımı çok iyi biliyorum. Nasıl davranılmasını gerektiğini de iyi biliyorum. O gün kırmızı kart görerek yalnız bıraktığım ve kamuoyuna vermiş olduğum görüntüden dolayı özür dilerim." diye konuştu.

Volkan Demirel'in maç sonunda vermiş olduğu beyanatların gerçek dışı olduğunu ifade eden Sabri, sözlerini şöyle sürdürdü:

"Volkan çıkıp yalan beyanlar verip benim küfür ettiğimi söylediği için kınıyorum. En kısa zamanda düzeltilmesini bekliyorum. Yoksa ben Volkan diye birini tanımıyorum. Derbi maçı kazanmak isterdik; ama olmadı. Biz şampiyon olduk mutluyuz. Derbi maçı kazanan Fenerbahçe'yi kutluyorum."

Bir gazetecinin Meireles'in yapmış olduğu hareketi sorması üzerine tecrübeli oyuncu, "Ben o hareti dün gece yemekte bir arkadaşımın mesajiyla gördüm. O onun karakter yapısı ve terbiyesizliği diye düşünüyorum. Fenerbahçe'nin iç sorunudur. Yaptığı hareket kimse tarafından hoş karşılanmaz." cevabını verdi.

Derbi maçtan sonra bir Fenerbahçeli taraftarın öldürülmesi hakkında ise Sabri, "Futbol terörü bir kez daha sahnedeydi. Ölümün rengi ve takımı olmaz. Kardeşimize Allah'tan başsağlığı diliyorum. İnşallah böyle şeyler yaşanmaz. Saha içinde agresif olabiliyoruz. Ancak hiçbir zaman saha dışındaki taraftarlarına böyle gereksizce hareketler yaparak bir insanın canını kıymayı yapamaz." ifadelerini kullandı.

Volkan Demirel'in maçtan sonra 'Sabri menikür yaptırsın' ifadesinin sorulması üzerine ise Sabri, cevap vermeyerek basın mensuplarının yanından ayrıldı. 

0 Yorumlar:

Yorum Gönder

 
=============== Sponsored by Domains-for-free.de ===============