TARAFSIZ SPOR HABERLERI

.

23 Nisan 2013 Salı

Portekiz'e dönmek istiyorum !

Beşiktaş'ın Portekizli yıldızı Hugo Almeida önemli açıklamalarda bulundu

Beşiktaş'ta forma giyen Almeida, Portekiz basınına çarpıcı açıklamalar yaptı... Almeida, "Beşiktaş'ta mutluyum ve 1 sene daha kontratım var. Türkiye'de insanların beni sevdiğini düşünüyorum, fakat geleceğim belirsiz. Premier League ve La Liga'yı beğeniyorum, ama Portekiz'e dönmek istiyorum. Her şey gelecek tekliflerle ilgili ve bunun da üzerinde olaylar Beşiktaş'ın istekleri ile şekillenecek" diye konuştu.

Portekizli yıldız, "Porto'nun yeri gerçekten ayrı ve kulübe çok şey borçluyum, çünkü ben orada büyüdüm. Porto'ya duygusal yakınlığım olsa da diğer takımlara da kapıyı kapatmıyorum. Benfica ve Sporting de büyük takımlar. Böyle büyük takımlarda kim oynamayı istemez ki" ifadelerini kullandı.

0 Yorumlar:

Yorum Gönder

 
=============== Sponsored by Domains-for-free.de ===============